Töökorraldus Märjamaa Vallavalitsuses
Vallavalitsuse tööaeg on esmaspäevast neljapäevani 8.00—17.00 (lõuna 12.00—12.45) ning reedel kell 8.00—15.45 (lõuna 12.00—12.45). Ametnike vastuvõtule tulekuks palume eelnevalt registreerida ja kokku leppida vastuvõtu kellaeg ja koht. Sotsiaaltööspetsialistidel, ehitusspetsialistil ja raamatupidaja-kassapidajal on kindlad vastuvõtuajad ning nendele eelnev registreerimine ei ole vajalik.
Kindlaks määratud vastuvõtuajad:
- sotsiaaltööspetsialistidel T ja N kell 9.00—12.00 ja 13.00—16.30
- raamatupidaja-kassapidajal T ja N kell 9.00—12.00 ja 13.00—16.30
- ehitusspetsialistil T ja N kell 9.00—12.00 ja 13.00—16.30
Muul ajal vastuvõtt toimub üksnes ametnikuga kokkuleppel.
Eelregistreerimise eelised:
- Ametnik on kokku lepitud ajal ja kohas Teie jaoks olemas ja ei lahenda samal ajal teisi ülesandeid.
- Ametnik saab teha vajaliku eeltöö Teie küsimuse kiiremaks lahendamiseks vastuvõtu ajal.
- Tihti saab probleemi lahendada ka telefoni või meili teel, ilma et peaks kohale tulema.
Reede on kaugtöö päev. Telefonikõnedele ja e-kirjadele vastatakse, registreeritakse avaldusi, lahendatakse probleeme. Vajadusel käidakse objektil ning toimuvad koosolekud ja kohtumised.
Avaldusi saab esitada kodulehe kaudu, saata elektroonselt allkirjastatuna e-posti aadressile marjamaa@marjamaa.ee või jätta paberkandjal vallamaja peaukse kõrval asuvasse postkasti. Täpsem teave e-vormide, avalduste ja taotluste kohta on leitav SIIT.